Test 7...

Assalammualaikum dan selamat sejahtera... Dh lama saya tak update blog nie rasa nya (Mmg dh lama pon)...


Saya baru tau ada orang baca saya punya blog yang tak seberapa nie... Nasihat saya, jangan lah baca lagi (Main2 je)...


Jadi sekarang ini saya ingin kongsi kan cerita saya tentang cinta (Kepala saya dah tak betol nie)... Kenapa tiba2 saya ingin cerita tentang topik yang saya kurang minat ini? Sbb ramai orang tertanya - tanya saya nie suka kat siapa sebenarnya? Dan adakah saya pernah bercinta atau bercouple?


Jawapan nya ialah :


Saya tidak pernah bercinta dan bercouple... Bukan kerana saya tak laku (Statement tak boleh bla)... Kerana hati saya sudah ada pada seseorang (Huhu...)... Siapa? Biar lah rahsia... 


Dahulu saya ialah seorang budak yang sangat pemalu... Terutamanya dengan perempuan... Jadi saya tidak berani mendekat kan diri pada mana2 perempuan (Skrg dah ok kot)...


Jadi saya jatuh cinta pada seseorang tetapi saya jarang sekali bertemu dan bercakap dengan nya... Hanya melihat nya dari jarak yang jauh dan dapat melihat dengan sekali atau dua kali pandang je... T.T


Dia cantik... Saya tengok je dari jauh... Ramai lelaki suka kan die... Saya tengok je dari jauh... Dia pernah bercouple... Saya tengok je dari jauh...  Entah2 dia kawin nnti... Saya tengok je dari jauh... Dia dh ada anak nnti... Saya tengok je dari jauh... Dia mati pun (Dh geram nie)... Saya tengok je dari jauh...


Ok cukup...=.="


Bunga Rose

Pernah saya pikir kan bahawa ini semua hanya membuang masa (Mmg pon)... Jadi lebih baik saya fokus pada pelajaran... Dalam masa belajar ini saya telah berkenalan dengan ramai perempuan... Saya pun berkawan je lah... Tapi kadang2 biasa lah lelaki nie (Gatal)... Mungkin ini lah yang membuat orang banyak tertanya - tanya... Kau suka sape sebenarnya?


Jawapan nya ialah :


Saya suka semua orang... Tetapi suka bukan cinta... Jadi siapa yang rasa saya nak mengurat die tu jangan lah pikir saya serious sgt... Saya main2 je tu... Saya pun rasa saya belum bersedia untuk menyintai dan dicintai oleh seseorang... Tetapi ada sesetengah perempuan yang saya rasa saya tertarik dengan nya... Iaitu dia mempuyai salah satu antara ciri - ciri yang berikut :


1) Perempuan yang baik (Alim)
2) Perempuan yang lemah lembut
3) Perempuan yang Comel
4) Perempuan yang mempuyai pewatakan misteri
5) Perempuan yang boleh membawa kenderaan
6) Perempuan yang mempuyai banyak persamaan dengan saya
7) Perempuan yang pandai memasak


Banyak tak? Ada salah satu pun dh ok... v^.^


Jadi, walaupun kadang - kadang teringat kat dia tetapi perasaan itu semakin lama semakin nak hilang... Lagi pun tak salah kan kalau saya nak mengurat perempuan lain... Saya single lagi ok...


Itu sahaja lah... Harap semua paham... Sekian...


*Assignment banyak mana sempat nk pikir pasal cinta - cinta nie...

1 comments:

cahayaberbisikan said...

weh,tmbah le ciri2 tu pmpn yg pkai spec...hehehehehe

Post a Comment